piątek, 24 stycznia 2014

Time to go home.

Kolejna moja przygoda dobiega końca, wszystko już prawie pozałatwiane.
Mam mieszane uczucia co do powrotu. Z jednej strony żal mi jest opuścić Addleston, mojego kochanego Daniela, ale z drugiej strony strasznie tęsknie za domem.
Decyzja już podjęta, najwyższy czas wracać do domu.
Hmmm...Tylko mało co zwiedziłam mój wspaniały Londyn. Zostawić tak tego nie mogę. National Galery, Tate Modern, The Shard, Brick Lane, The London Eye, Carnaby Street, Old Spitafields Market, Greenwich, Oxford Street, The British Museum, Tawer of London, Camden Market, Westminster Abbey... Te wszystkie miejsca czekają żeby je zobaczyć.
Mam nadzieję że 4 dni w centrum Londynu mi wystarczą!
Yeah! Four-day tour of London. Marzenie. Nie mogę się doczekać.
Kto chce pocztówkę z Londynu?


 

 W tej wycieczce będzie mi towarzyszył mój nowy kolega Nikon 1 :x