poniedziałek, 28 października 2013

Sentimentally

 


Bluzę i przedarte spodenki przełamałam elegancką torebką i szpilkami. Żeby nie było za szaro to dodałam czerwony akcent na ustach i paznokciach. Powstał zestaw łączący przeciwieństwa.

Zdjęcia był robione w moim pokoju. Te cztery ściany odgrywają bardzo dużą rolę w moim życiu, już omijając to że najwięcej czasu w nim spędzam. Mój pokój odzwierciedla moją osobowość, pokazuje ile pracy w niego włożyłam. Jest w nim pełno zdjęć, pamiątek, rzeczy które sama zrobiłam, wymyśliłam, zaprojektowałam. Każda taka rzecz jest wspomnieniem która przywołuje chwile spędzone z przyjaciółmi, z rodziną, przywołuje te chwile które były ważne dla mnie. To jest mój sposób na zatrzymanie w pamięci takich wyjątkowych chwil.

 
 


Pics My Bro

H&M blouse and bag | Zara shorts | Orsay necklace