wtorek, 8 października 2013

My Zbro Time.



        Trochę mnie nie było ostatnio, trochę się u mnie pozmieniało. Rzuciłam prace, wróciłam do domu, moje życie wzbogaciło się o parę doświadczeń, o nowych znajomych, o kilka ciekawych planów na przyszłość.
        Jak byłam we Wrocławiu to tęskniłam za domem, chciałam się w końcu spotkać ze znajomymi, robić te rzeczy na które tam nie miałam czasu i możliwości. A teraz jestem w domu i już przygotowuje się na kolejny wyjazd. Tym razem dalej i na dłużej. Jest parę małych minusów, takich jak: znowu będę daleko od domu, od znajomych, święta spędzę sama… ale przecież propozycja wyjazdu do Anglii nie zdarza się codziennie!
        Jeszcze jakiś czas temu marzyły mi się studia w Anglii, zrezygnowałam dlatego że tam studia i utrzymanie jest bardzo drogie. Wybrałam inną opcję, studia w Danii, po pierwsze jest taniej i z mojego punktu widzenia łatwiej, ponieważ mam tam rodzinę. Kierunki uczelni strasznie mi się zmieniały, co chwilę miałam inny plan. Chciałam być stomatologiem, lekarzem, architektem. We wszystkich tych zawodach podobały mi się zarobki, łatwość znalezienia pracy po studiach… Teraz wiem że najważniejsza jest pasja i to co się lubi robić.
        Wybierając liceum o profilu biologiczno-chemicznym, myślałam że będę lekarzem albo stomatologiem który spełnia się w swojej pracy, który robi to z przyjemnością i przede wszystkim przychodzi mu to z łatwością. Niestety moje wyobrażenie mnie przerosły, matura z biologii i chemii na rozszerzeniu też. Zaczęłam szukać takiego zawodu gdzie mogłabym rozwijać i wykorzystać swoje zdolności plastyczne. Wypadło na architekturę, niestety za późno się obudziłam, nie zdążyłam się dobrze przygotować i nie dostałam się.
        Po tych wszystkich próbach i po 3 miesiącach we Wrocławiu, wiem już czego chce. International Design – Fashion na uczelni TEKO Design + Business to jest to. Kierunek związany z modą, projektowaniem, badaniem i analizowaniem trendów. Mam nareszcie sprecyzowany plan i będę robić wszystko żeby dostać się na te studia.

 

Dziękuję mojemu wspaniałemu fotografowi.

second hand collar  Cubus coat | H&M pants & bag & hat & boots | Six ring

K.K bardzo za wami tęsknię.